MAGAZINE

ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΆΡΘΡΩΝ

Πώς να εντοπίσετε το κοινό-στόχο στο Facebook και στο Twitter

social media target audience 710x434

Μία απο τις προκλήσεις του digital marketing είναι η προσπάθεια για να αποφασίσετε ποιό θα είναι το κοινό-στόχος σας και να ελέγξετε εάν αυτό το κοινό, στην πραγματικότητα, ασχολείται με εσάς στο διαδίκτυο. Ευτυχώς, μέσω των κοινωνικών δικτύων, μπορείτε να επιλέξετε το κοινό που θα ασχολείται μαζί σας σε σελίδες, όπως το Facebook και το Twitter. Πώς; Διαβάστε παρακάτω.

Facebook Insights

Εάν χρησιμοποιείτε επιχειρησιακή σελίδα Facebook. θα έχετε εξοικειωθεί με το Facebook Insights. Για να δείτε πως αποδίδουν τα posts σας, αυτό σας δίνει μεγάλο όγκο πληροφοριών σχετικά με το ποιοι ασχολούνται με τη σελίδα σας. Με ένα κλικ στο “People” που υπάρχει στο Facebook Insights, μπορείτε να δείτε τα δημογραφικά στοιχεία, όπως το φύλο, την πόλη και την γλώσσα ομιλίας του κοινού σας. Έχοντας αυτές τις πληροφορίες, μπορείτε να υιοθετήσετε μία στρατηγική για να προσελκύσετε τους fans που ακολουθούν τη σελίδα σας. Επίσης, εάν αποφασίσετε να δημιουργήσετε μία διαφημιστική καμπάνια στο Facebook, αυτή η λειτουργία μπορεί να σας βοηθήσει να ρυθμίσετε τις σωστές πληροφορίες της καμπάνιας.

Ένα άλλο χρήσιμο εργαλείο του Facebook Insights είναι ένα χρονολόγιο σχετικά με το πότε το κοινό σας είναι πιο ενεργό κατά τη διάρκεια της ημέρας (ή της νύχτας). Το posting την ώρα που το κοινό σας δεν είναι ενεργό μπορεί να έχει αρνητικές συνέπειες στην απήχηση της σελίδας σας, ανεξάρτητα από το περιεχόμενο του post. Συνεπώς, αυτή η λειτουργία θα σας βοηθήσει να αποφασίσετε ποια είναι η καλύτερη ώρα για post.

Twitter Analytics

Πριν από ένα χρόνο, το Twitter είχε συνεργασία με δύο consumer behavior marketing firms για να παρέχει περισσότερα αναλυτικά στοιχεία στις επιχειρήσεις. Το Twitter έχει κερδίσει τις εντυπώσεις στο κοινό που έχει βάλει στόχο. Εσείς έχετε τώρα το εργαλείο για να δείτε τα ενδιαφέροντα τους, τα προϊόντα που αγοράζουν ακόμα και το wireless network που χρησιμοποιούν! Το Twitter παρέχει πλούτο πληροφοριών σχετικά με τους followers, τις οποίες μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να υιοθετήσετε τη δική σας στρατηγική στα social media.

Τί είναι αυτό που μετράει;

Οι χρήστες του Facebook  και του Twitter ασχολούνται με το περιεχόμενο που τους ενδιαφέρει, επομένως εάν λάβετε υπόψιν τις πληροφορίες που σας έδωσαν τα Αναλυτικά του Insight, θα ξέρετε το είδος περιεχομένου που θα ανεβάσετε, έτσι ώστε να προσκαλέσετε το κοινό σας στη σελίδα σας. Για παράδειγμα, εάν το κοινό σας στα social media είναι νέο, η προσθήκη περισσότερων post με pop κουλτούρα ή σχετικά hashtags, θα σας βοηθήσουν στην προσέλκυση τους. Εάν παρατηρήσετε τα δημογραφικά στοιχεία και αυτά δείχνουν την ενασχόληση αντρών ηλικίας 30 εως 40 ετών, μπορείτε να δημιουργήσετε μερικά post που αφορούν τα αθλητικά γεγονότα, έτσι ώστε να αυξήσετε την κίνηση στη σελίδα σας. Εάν δημιουργείτε posts προσαρμοσμένα στο κάθε κοινό, θα έχετε διαρκώς αρκετή επισκεψιμότητα στις σελίδες σας. Με αυτό τον τρόπο, δημιουργείτε μία online κοινότητα, η οποία ασχολείται με εσάς και λαμβάνει αγοραστικές αποφάσεις.

Σημείωση: Μην τρομάξετε εάν διαφέρει το κοινό σας στις διάφορες σελίδες! Κάθε πλατφόρμα social media έχει διαφορετικά δημογραφικά στοιχεία χρηστών. Αυτό σημαίνει οτι πρέπει να προσαρμόσετε το κάθε post σε κάθε σελίδα.

Χρησιμοποιώντας αυτά τα δύο εργαλεία, είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να ξεχωρίσετε το κοινό-στόχο στα social media και να δημιουργείτε εύκολα τις διαφημιστικές σας καμπάνιες. Επισκεφτείτε τη σελίδα μας για να μάθετε περισσότερα tips για την υιοθέτηση αποτελεσματικών στρατηγικών στα social media και για να αυξήσετε την ενασχόληση του κοινού με τη σελίδα σας.

ΠΗΓΗ

Tagged under Internet Marketing

Επικοινωνία

Log in